Pytania i odpowiedzi

Znajdź odpowiedzi na najczęstsze pytania

FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.


| ZAMÓWIENIA

Złożenie zamówienia jest bardzo prostym procesem. Wystarczy wybrać interesujące produkty i dodać je do koszyka, a następnie wybrać przycisk „Przejdź do kasy”. Przy pierwszym zakupie system poprosi o uzupełnienie danych teleadresowych lub założenie konta. W przypadku tej drugiej opcji przy kolejnych zamówieniach dane te będą uzupełniane automatycznie. Po wybraniu metody płatności i potwierdzeniu, na ekranie pojawi się nadany numer zamówienia. Dodatkowo na podany w procesie rejestracji adres e-mail, wyślemy podsumowanie złożonego zamówienia.

Kładziemy bardzo duży nacisk na to, aby czas oczekiwania na zamówione produkty był jak najkrótszy. Najczęściej towar wysyłamy w ciągu 24-48 godzin od momentu otrzymania płatności za zamówienie.

Czas oczekiwania na wysyłkę towaru podany jest na karcie produktu. Całkowity czas dostawy uzależniony jest od wybranej formy dostarczenia towaru. Więcej informacji na temat dostaw znajdziesz tutaj.

Tak, aby to zrobić skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


| PŁATNOŚCI

Tak, wystarczy zaznaczyć taką opcję w koszyku podczas składania zamówienia. Więcej informacji na temat płatności i forma dostawy znajdziesz tutaj.

Tak, w sklepie babelkowefolie.pl wystawiamy fakturę pro-forma. Wystarczy się z nami skontaktować.

Faktury za zrealizowane zamówienia wysyłamy na podany adres email w formie elektronicznej po realizacji zamówienia.

Tak, aby to zrobić skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


| ZWROTY I REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu, bądź paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
M-IMP Sp. z o.o.
ul. Ligocka 42B
43-502 Czechowice-Dziedzice
tel. 736 845 599

Jeśli zamówiłeś błędny rozmiar np. maty do wypełniaczy a produkt jest oryginalnie zapakowany (nie używany w żaden sposób) możesz go wymienić na inny, jednak będziesz musiał opłacić koszty wysyłki.

Dokonamy zwrotu pieniędzy na podany w formularzu nr konta bankowego w terminie do 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie. Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.